dimarts, 12 d’abril del 2011

Poemes de Ricard Bonmatí



Avui a l'escola ens ha vingut a visitar el Ricard Bonmatí, que és un poeta que ha escrit molts llibres entre d'altres un que es titula "Cap cap cap". Durant aquestes darreres setmanes em estat llegint i inventant poemes com els del Ricard, i ens em rigut molt.

Aquí us deixem unes fotos i uns quants poemes dels alumnes de 3r.


UN TORO UNA MICA NEGRE

Un toro una mica negre
em tira per terra
jo li dono molta guerra
i llavors em tira una pedra
(Miquel)

UNA GATA UNA MICA MACA

Una gata una mica xata
empaita un ratolí molt fi.
La gata correr massa
i el ratolí es fa pipí.
(Sandra)

3 comentaris:

  1. Els poemes que heu fet són molt divertits!! Us felicito!!

    ResponElimina
  2. feia rima la 1 i ultima frase rimaba amb la 3 i la 2 ambla ultima i bam fer un llibre aui el te el adriá dama al eric dasres del carles bax llo saguramen emb toca despres de semana santa

    ResponElimina